štvrtok, 6. mája 2010

Ako som dozicky na koreniny kupila

Asi tyzden dozadu, po dlhsom pozerani sa do zrkadla som si povedala "A dost. Treba so sebou nieco robit." Rozhodla som sa, ze si kupim aspon maskaru. Predvcerom som sa teda vybrala do obchodu. Vzala som to jednym smahom, pretoze potraviny su na prizemi a na poschodi maju skraslovaciu kozmetiku, potreby do kuchyne a zaroven male papiernictvo. Poobzerala som nejake maskary; dve sa mi pozdavali. Sla som sa este prejst medzi regale, aby som si rozmyslela, ktoru si kupim. A tu mi padli do oka pekne umele dozicky na koreniny, ktore mi "prave"! chybali... Dvakrat som na ne nemusela pozerat. Z obchodu som odchadzala tazsia o dozicky a rovnako zvadnuta (co do vzhladu) ako uz asi posledne dva roky. Ale mam dozicky :)

4 komentáre:

  1. Miško,ty jsou tak krásné,že já bych taky neodolala.Dobře jsi nakoupila.Evča

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Su sikovne. Kupila som ich len 6ks, ale v policke sa daju pekne ulozit aj na seba a ja mam dost druhov korenin, takze este prikupim. Kazda ma svoj malicky davkovac a jednoducho sa mi zdali pekne :) aj ked urcite to nie je podla "poslednej" mody. Dakujem Evi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na male mnozstvi koreni mi prijdou velke (treba na safran). Krome toho to mnozstvi co mam koreni bych potrebovala celou skrin tech doz :-) Pozivam lahvicky uzke od oliv, velice se osvedcily a uplne nejlepsi jsou v supliku, ktery mam niz , takze mam popis shora na vickach a krasne si vyberu. Jsou skladne. Nicmene jsou tyhle tvoje dozy velice pekne, to jo!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten obrazok trosku skresluje :) Nie su az take velke, akurat do ruky. To je dobry system napisat nazvy na vicka a ulozit do suplicka!

    OdpovedaťOdstrániť