piatok, 7. mája 2010

Kuracie maso na cervenom vine

Vcera sme si k 8. vyrociu, co som v Indii otvorili flasu cerveneho vinka a zapili to. Zostal mi tam este pohar vina, tak som dnes prvykrat skusila pouzit ho na varenie. Urcite vyskusam este dalsie recepy, pretoze kuriatko na vine je vyborne!







CO POTREBUJETE:

450g vykosteneho kuracieho masa
sol
mlete cierne korenie
pavbhaji masala alebo garam masala
olej
1 stredne velka cervene cibula; nakrajana nadrobno
1 plocha lyzica kukuricneho skrobu
1/2 lyzice nastruhaneho palmoveho cukru/jaggery
1,5 dcl cerveneho vina





AKO POSTUPOVAT:

Maso umyjeme, osusime, nasolime, okorenime a posypeme troskou pavbhaji masala (alebo korenim podla vlastneho vyberu, ja som robila uz aj s garam masala) a rukou premiesame. Nechame ho pol hodinu odlezat. Potom ho opecieme na silnom ohni, na rozpalenom oleji z oboch stran, aby sa zatiahlo. Vyberieme ho a odlozime bokom do dalsieho pouzitia.




Do vypeku pridame nadrobno nakrajanu cibulu a restujeme do makka. Pridame kukuricny skrob a palmovy cukor a premiesame. Pridame vino a privedieme do varu.




Ohen zmiernime, vlozime opecene maso a zakryte dusime do makka.





Podavame s dusenou ryzou.

2 komentáre:

  1. urcite skusaj dalej ;) jedla s vinkom su skvele, najma origos talianske rizoto. Ja v poslednom case viacej vina spotrebujem do varenia ako na pitie.
    Najma fajne suche biele vinko vie dodat jedlu taky fajnu kyslastu aromu, inu nez po pridani octa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Biele vinko ide dost do cestovin a ja cestoviny aspon raz do tyzdna robim. Tak skusim niekedy.

    OdpovedaťOdstrániť