streda, 4. augusta 2010

Tvarohove rezy

Jednoduchy na pripravu a vynikajuci...kolacik som piekla podla receptu z Varechy od uzivatelky @Jo.





CO POTREBUJETE:

cesto c. 1:
100g masla
300g muky polohrubej
100g cukru
4 lyzice vody
2 lyzice kakaa
1 vajce
2 ploche lyzicky prasku do peciva

cesto c. 2:
3 vajcia
200g cukru
3 lyzice vody
1 dcl oleja
200g muky polohrubej
1 lyzicka prasku do peciva

plnka:
500g tvarohu
1 zltok
cukor

kyslejsi dzem (pouzila som hroznovy)



AKO POSTUPOVAT:

Suroviny na prve cesto rukou spracujeme na hrudku. V povodnom recepte sa cesto rozvalka a potom ulozi na plech. Ja som ho rukami stlacila na placku a polozila rovno na vymasteny a mukou vysypany plech, kde som ho prstami roztlacila po jeho celej ploche.




Na hnede cesto natrieme kyselsi, dobre sa rozotierajuci dzem.




Tvaroh, cukor a zltok v miske vymiesame.




Tvarohovu plnku natrieme na dzem.




V miske zmiesame suroviny na druhe cesto a vylejeme ho na tvarohovu plnku.




Ruru rozohrejeme na 180 stupnov a pecieme 45 minut. Upeceny kolac pocukrujeme praskovym cukrom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára