nedeľa, 26. septembra 2010

Ako chytat kraby...

Ked sme byvali prve tri roky v domceku a bola som prave tehotna, ochutnala som prvykrat krabie maso. Bolo to nieco uzasne dobre. Kedze som sa mohla vyhovorit, ze to nie ja, ale babatko pyta krabie masko, tak sme ich mali dost casto. Vzdy som sa chichotala s akou vyzbrojou moj muz a chalani od nich z prace sli k moru. Pockali, kym sa zotmie, vzali baterky a umele vedra a sli na lov. Vedeli tam stravit aj dve hodinky. Ja som zatial urobila nejake placky a stary muz zalozil ohnik. Ked sa vratili syn stareho muza kraby ocistil a chlapci zacali piect klepietka v pahrebe. Kym sa klepietka piekli, vysvetlili mi ako tie rychle potvorky chytaju. Treba si zobrat hrst mokreho piesku do ruky, opatrne sa po tme prikradnut ku krabovi, hodit nanho celou silou piesok, takze nemoze utiect a rychlo chytit a hodit do vedra...

Tak na toto by som sa urcite nedala. Ale po klepietkach som si vzdy este velmi dlho prsty oblizovala.

11100_5344


100_0829


100_0834




2 komentáre:

  1. krasne fotky, Miska! tie kraby maju nieco do seba. tiez mi ich bielucke masko velmi zachutilo,ked som ho prvy krat opacila. bolo to v Havane, po celodennom umornom chodeni, kade - tade. lahodne, jemne, stavnate. vratila si mi tu spomienku,dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru. Si pamatam ako sme raz Novy rok stravili u Sunila v praci. On musel makat a ja som nechcela byt sama doma s pol rocnou Salonkou. Tak sme sli s nim, sedeli sme vonku, od mora pofukoval studeny vietor, v decembri byva v noci chladno aj tu. A chlapci boli nachytat kraby a piekli v pahrebe. Hotove osolili, pokvapkali citronom, uplna parada :) To bol najlepsi Silvester :)

      Odstrániť