sobota, 9. októbra 2010

(Ne)cakana, ale mila navsteva

Ako som uz v jednom prispevku spominala, kedysi sme byvali na samote, pestovali kokosy a manga a pracoval u nas starsi pan, ktoreho som volala "stary muz" a nasa dcerka "Matinya". Uz pred niekolkymi rokmi sme sa prestahovali a on pre nas nepracuje, ale pravidelne chodieva na navstevu, pozriet ako sa ma nasa dcerka, kedze ju mal od malicka velmi rad a vela mi s nou pomahal. Bol ako taky "nahradny" dedko :) Posledneho pol roka sa nam akosi neozyval a ja som uz rozmyslala co je s nim. Pytala som sa manzela, ci nevolal a ci nezavola on jemu, ci je zdravy a ako sa ma.

Minuly tyzden v sobotu ktosi rano klopal na dvere, otvorim a tam na moje velke, ale prijemne prekvapenie stal usmiaty "stary muz" :) Stravil s nami vikend, zahral sa s detmi a zasa odisiel. Takze v dalsie prekvapenie dufajme zasa o 3 mesiace :)
Tu je nas vikend v obrazkoch...


1

2

2a

2b





2c

2d

2e

2f

2g

2h

3

4

4a

4b

5

5a

6

6a

7

7a

8a

8

9


..."stary muz", clovek s velkym srdieckom...

10


Nasa mladsia dcerka je fajnova na svoje nozicky a nepacil sa jej moc piesok, zdalo sa jej, ze je to spina. Nedaj boze vyzut ju, nozicky musia byt v ponozkach a sandalkoch. Keby vedela zametat, urcite cele pobrezie pozameta :))






3 komentáre:

  1. No Miško,to video nemá chybu...Sanabka mi připomíná baletku,ty ručičky od se...super.E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) je srandovna ako sa jej ten piesok protivil

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky, hneď by som tam išla na prechádzku :)

    OdpovedaťOdstrániť