pondelok 31. januára 2011

Hrianka s baklažánom / Toasts with brinjals





ČO POTREBUJETE:

chlieb + maslo (miesto masla môžeme použiť Labneh)
baklažán (použila som baby baklažány, ale pokojne použite aj veľký baklažán)
soľ
olivový olej
sušený majorán


22gril baklazan 010



AKO POSTUPOVAŤ:

Baklažány nakrájame pozdĺžne na asi 1/2cm hrubé pláty. Osolíme, posypeme troška sušeným majoránom. 

* * *

V panvici zohrejeme troška oleja a baklažány na ňom, na miernom ohni opečieme do hnedkava z oboch strán. 



Kým sa baklažány opekajú, pripravíme si hrianky, ktoré troška po upečení potrieme maslom (alebo si na ne natrieme Labneh). 

* * *

Opečené baklažány uložíme na hrianky. 



6 komentárov:

  1. Miska milujem baklazán pecený v rúre este v supke.Minule mi az vybuchol ked som ho vybrala...:-D Toto je tiez velmi zaujímavá príprava a urcite najblizsie, ked budem mat baklazány vyskúsam.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne! Aj foto. Vidno pokroky. Lepsis sa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooch Michaelka, milujem grilovaný baklažán :) mňam - och ale u nás iba ja sama :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niekedy mi baklažán zhorkne pri príprave, aj ho solím a nechám vypotiť atď. Neviete prečo niekedy zhorkne? Rozmýšľala som - umytie a nevysušenie po vypotení? alebo čo môže byť na príčine?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moze to byt uz stary plod. Treba vyberat mensie plody, leskle a nie makke.

      Odstrániť