pondelok, 31. januára 2011

Grilovaný baklažán


22gril baklazan 008



ČO POTREBUJETE:

baklažán
soľ
olivový olej
nastrúhaný cesnak
sušená bazalka



22gril baklazan 010



AKO POSTUPOVAŤ:

Baklažán nakrájame pozdĺžne na asi 1/2cm hrubé pláty, ktoré uložíme na pekáč. Osolíme, na každý dáme trocha nastrúhaného cesnaku, posypeme troška sušenou bazalkou a pokvapkáme olivovým olejom (netreba ním šetriť, ale ani prehnať to).

Rúru zapneme na gril a vyhrejeme na 200st. Grilujeme na 180st. asi 15 - 20 minút.


22gril baklazan 005


Odporúčam ugrilované plátky jesť s obyčajným chlebom - hriankou. Uložiť naň, ako keď si vypražíte bedle a jete na chlebe. Mne to ich chuť veľmi pripomínalo.

6 komentárov:

  1. Miska milujem baklazán pecený v rúre este v supke.Minule mi az vybuchol ked som ho vybrala...:-D Toto je tiez velmi zaujímavá príprava a urcite najblizsie, ked budem mat baklazány vyskúsam.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne! Aj foto. Vidno pokroky. Lepsis sa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooch Michaelka, milujem grilovaný baklažán :) mňam - och ale u nás iba ja sama :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niekedy mi baklažán zhorkne pri príprave, aj ho solím a nechám vypotiť atď. Neviete prečo niekedy zhorkne? Rozmýšľala som - umytie a nevysušenie po vypotení? alebo čo môže byť na príčine?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moze to byt uz stary plod. Treba vyberat mensie plody, leskle a nie makke.

      Odstrániť