piatok, 28. januára 2011

Voňavý čaj s rumom

Včera vám napadalo zasa záveje snehu, tak sa troška zahrejte takýmto čajíkom.



22IMG_7398



SUROVINY:

250ml vody
2-3 cm škorice
10ks klinčekov
5ks zelených kardamónových toboliek
1 lyžička sypaného čaju (použila som indický čaj Taj Mahal)

1 lyžica rumu
1 lyžička medu
1lyžička šťavy z citróna


22IMG_7412



POSTUP:

Vodu dáme variť, ked zovrie pridáme korenie a varíme ho na miernom ohni 3 minúty. Potom pridáme sypaný čaj a necháme na slabom ohni variť ďalšie 2 minúty.

1


Čaj scedíme do hrnčeka. Pridáme rum, šťavu z citróna a med. Zamiešame a pijeme teplé.

22IMG_7418

4 komentáre:

  1. Fajn Miška idem si spraviť čajík na zohriatie:)včera som si kúpila rum(um) do šišiek , dúfam ho nevypijem skôr ako urobím šišky:)))
    PS:...už som sa zľakla že aj u vás sneží, ale som len zle prečítala:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joooj, asi sa zahrejem. Dnes som absolvovala dvojhodinovu prechadzku zasnezenym polom, sem-tam som nadabila na strom obsypany inovatou a po cely cas ma oslepovalo ziarive slnko :) Urcite by sa ti to pacilo, ja sama som z toho bola paf...
    Ale nemam zelene karadamomove lusky, iba take male tmave kardamomove semiacka...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj my sme sa dnes zahrievali, akosi padla hmla navecer, co byva obycajne len rano. Taka prechadza by sa mi urcite pacila :) Kedysi ako decka sme s rodicmi chodili kazdy vikend na dlhe prechadzky, to byvalo strasne fajn. Domov sme sa vratili uplne premrznuti, supli sa pod deku a clipkali caj z materinej dusky alebo lipy :)

    OdpovedaťOdstrániť