Preskočiť na hlavný obsah

Z taniera na "siet" . . .

Vacsina z vas na moj blog zabludi z rovnakeho dovodu…. Najst novy recept. Jedla, ktore ste este neskusili a chceli by ste ochutnat. 



Ako sa to zacalo?

Kedysi som si rada pozerala fotografie na internete. Zo zaciatku to boli krajinky a postupne (ani neviem ako) ma fascinovali fotografie jedal. Zacala som to skusat sama. Samozrejme, ked dnes pozriem na prve fotky, je mi do smiechu. Ale zacat sa nejako musi.








Zacala som hladat stranky, kde sa daju recepty uverejnit spolu s fotkou. Natrafila som na nie dlho vtedy fungujucu stranku toprecepty.cz A tak som pridala prvy recept. Vdaka povzbudivym slovam (aj ked recept nebol vobec zaujimavy!) som okamzite uvazovala, co dalsie uvarim a pridam, aby sa mi dostalo komentarov a povzbudenia. Verte mi, ze cloveka to okamzite “pohlti”.

Potom ma kamarat upozornil na stranku varecha.sk Skusila som teda tam. Moj prvy recept na Vareche (stihla som uz vymenit stare fotky v nom za novsie) mal vyborne reakcie. Na tejto stranke, ktora je dodnes mojim najoblubenejsim slovenskym kucharskym portalom, som vyhrala aj niekolko peknych cien za recepty, ktore som tam uverejnila.




Blog – vase dalsie dietatko?

Blog som mala zalozeny uz dlhsie, len som akosi nikdy nevedela, co donho napisat. Ked sa vsak clovek nauci s blogom pracovat, menit ho, skraslovat, stane sa vasim dalsim “babatkom”. Chcete ho “rozmaznavat” a mat ho co najlepsi. (Blogeri urcite chapu ako to myslim.) Internet je ich plny, takze sa vzdy je cim inspirovat. A tak sa zrodil prvy blogovy "polievkovy" post.




Preco som zacala blogovat o jedle?

S blogovanim som zacala preto, ze som zistila, ze v Indii predsa len nie som sama slovenka (ci ceska). Je tu niekolko dievcat a urcite ich zaciatky boli podobne tym mojim, co sa varenia tyka. Co cim nahradit a ako varit indicke jedla, aby aj manzelovi chutilo. Tak som zacala uverejnovat aj recepty indickej kuchyne spolu s fotopostupom, kde bolo dobre vsetko vidiet "ako na to". Toto vsak nebol ten hlavny dovod. Vlastne som nevedela vobec varit, ked som prisla do Indie. Nielenze som sa ucila celkovo narabat so surovinami, ale bola som hodena priamo do "indickych vod" bez instrukcii a akejkolvek pomoci. Skusala som, kazila som a co sa podarilo, zapisala som si. A tak som si neskor zalozila subor v pocitaci s vyskusanymi receptami a obcas som si vysledok aj odfotila. Napad s blogom prisiel ovela neskor.

Je to uz rok, co som s takymto “varenim” zacala a stale ma to bavi rovnako. Pribuda citatelov, co ma velmi tesi, ci uz sa zastavia zo zvedavosti alebo kvoli tomu, aby recept vyskusali. A dufam, ze receptami raz aj pomozem tomu, kto sa ocitne v takej situacii ako som bola ja pred viac ako 8 rokmi.

Komentáre

  1. jujuuuuuuuuuuj krásny clánocek, Miskaaaaaa,veruuuu moje zaciatky boli skoro rovnaké. Dnes som stastná,ze sa poznáme a ze sme tam, kde sme a ze nás spojilo cosi inspirujúce.Dakujem Miska za úzasný clánocek!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani som "od radosti" nevedela z tych prvych fotiek vybrat, ktore sem dam :DD Slavka, dakujem za precitanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pohltí, zhltne, nasýti. Ten pocit poznám. U mňa je to tak, že na varenie si čas nájdem, ale to písanie ..., tak to mi trvá dlhšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mna "nasytia" aj foodblogy, ked si ich prezeram a najdem nejaky so super fotografiami a fotopostupmi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára