Preskočiť na hlavný obsah

"Zdravy" experiment . . . (bananove chipsy)

Chcela som urobit nieco zdrave na mlsanie. Ziadne kolace, ziadne plnky, ziadna cokolada. A tak som si nasla celkom jednoduchy recept na bananove chipsy. Tie chipsy vyzerali tak dobre na obrazku! Tesila som sa na to ako male decko.


Bananove chipsy


Prvy zadrhel bol v tom, ze u nas nepredavaju papier na pecenie . . . bola som si ista, ze ked ich ulozim priamo na plech, tak sa mi prilepia. Tak som to skusila s alobalom . . .

Banany som nakrajala na tenke kolieska, ako bolo ukazane v recepte, ulozila som ich na alobal do plechu, pokvapkala citronom a dala som ich piect na 100st.; cize susit. Susili sa takto 100 minut.

Bananove chipsy


Plech som z piecky vytiahla, polozila na mriezku a nechala banany chladnut. Vyzerali ako na obrazku pri recepte, podla ktoreho som postupovala . . . Huraa!

Po hodine chladnutia som cela natesene nabehla do kuchyne, ze prelozim chipsy do misky a odfotim si ich, aby som sa mohla s vami podelit o recept. Zrada!!! Banany sa na alobal prilepili a nemohla som ich odlepit ani nozikom. Podarilo sa mi odlepit 5 ks :(


Bananove chipsy



A tak sme ochutnali aspon tych 5 ks. Boli vyborne! Ostatne bananove chipsy skoncili (prilepene na alobale) v kosi na smeti :(

Komentáre

  1. juhuuuuuuu to je veru nieco pre mnaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takže toto ideme skúsiť, ale použijem asi papier na pečenie :-)tých 5 vyzerá perfektne...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj tych 5 vyzera perfektne. Keby vas niekto videl, ako sa cela rodina delite o 5 bananovych chipsov, asi by si pomyslel, ze vas riadne prikvacila hospodarska kriza... ale chapem to, mne sa minule z falafelu podarili len 3 gulicky, ostatne sa rozpadli (som si nasla, ze mali v sebe vela vlhkosti, tak preto) a dokoncila som to ako placky, ale to uz nebolo ono

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára