Preskočiť na hlavný obsah

9 rokov v Indii


Dnes je to presne 9 rokov, co som si zabalila kufor a spolu s mojim ocinom odletela nocnym letom do Indie. Myslim si, ze mamina dufala cele tie 2 tyzdne, ze pridem s ocinom naspat. Az teraz, ked aj ja mam deti si viem predstavit ako jej asi bolo a ake to bolo pre nich tazke. Ale som rada a dakujem, ze mi nebranili, nechali rozhodnutie na mne a v pripade cohokolvek by po mna do Indie prisli a zobrali ma domov :) To vsak nebolo potrebne. Aj ked prve roky boli zlozite, spoznavacie a zvykacie, dnes si hovorim, ze to stalo za to a nelutujem nic. Mam dobreho manzela, ktory je mojim najlepsim kamaratom, mame dve krasne, zdrave deticky a vedieme kludny, rodinny zivot. Tak na dalsich 9... 

Komentáre

  1. Mila Miska, nie len na tych dalsich devat rokov,ale na cely zivot... Velmi ta obdivujem. Uz prvykrat, ked som precitala tvoj zaujimavy zivotny pribeh, tak ma to neskutocne chytilo za srdce. Tolko odvahy, sily, ktoru si v sebe mala a vlastne mas, zato ti patri moj obdiv. Viem, co je to zit v zahranici a to mam so sebou manzela a dceru a predsa len som v krajine, ktora kulturou je nam blizsia. Miska, prajem tebe aj tvojej krasnej rodinke v zivote vsetko len to najlepsie.Nech aj o par rockov mozes povedat, ze nelutujes. Pozdravujem do dalekej Indie. Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do dalších rokov,oceán štastia,more lásky,rieku priatelstva,potok zdravia,pramienok nádeje a ani kvapka sklamania,Ti zo srdca prajem./všetko máš po ruke-oceán,more....../

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miska za toto ta uprimne obdivujem. Ja som bola na Sicilii, uplne ine charaktery, uplne iny svet, cudny, nepochopitelne spravanie domorodcov, ale vedela som jazyk a bolo to na skok zo Slovenska a aj tak som tam nevydrzala. To co si prekonala ty je naozaj obdivuhodne. Musis byt velmi tolarantny clovek.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miska, krasne si to napisala. Gratulujem k vyrociu, k 9. rokom stastia! Ja som sa tiez prestahovala za laskou a zatial som nemala dovod uvazovat o navrate :) Nech sa dari dalsich 9 aj dalsich vela vela rockov!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k výročiu, obdivujem tvoju odvahu, zmeniť tak radikálne svoj život. Ale ako sa hovorí, láska hory prenáša.Tak Miška, všetko dobré do ...99...:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miska,taktiez sa pripajam ku gratulaciam a k prianiu mnozstva dalsich stastnych rokov a k obdivu sily lasky,ktora naozaj dokaze "hory prenasat" ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. obdivujem tvoju odvahu... všetko dobré tebe a aj celej rodinke, veľa šťastia a lásky do ďalších rokov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem :) Zasluhu na tych 9 rokoch ma aj moj Sunil....alebo hlavne on :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gratulujem k odvahe, ktoru ja nemam a splneniu sna :) a prajem dalsich x-spokojnych rokov

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @Azalix :) trosku odvahy naber, aspon 1krat k nam musis prist, budeme sa o teba starat ako o babatko v perinke :) alebo ako o vlastneho :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mam to v zozname "co stihnut do konca zivota" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z tvojích slov ide pohoda, šťastie a cítiť v nich aj lásku. Gratulujem k správnemu životnému rozhodnutiu a k odvahe. Nech sa Ti datí

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I já se připojuji ke gratulantům a přeji celé rodince hodně štěstíčka,zdravíčka a ať se Vám daří i v dalších letech.
    A krásné prázdniny.Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Láska je krásna a teba až do Indie zaviala. Gratulujem Vám k výročiu a prajem Vám nie 9, ale ďalších 40-50 spoločných rokov :).

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Miska! Neda sa mi nepripojit... mas moj obdiv ;o) Zelam Ti vsetko len to naj naj naj!!! Marianna (Halusky in Ireland)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Miska, gratulujem k vyrociu a zelam tebe aj celej tvojej krasnej rodinke vela rockov plnych pohody, stastia a lasky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Miška ... pripájam sa k statným gratulantom ... obdivujem tvoju odvahu začať nový život v neznámej krajine a želám celej tvojej rodinke, aby ste spolu prežili ešte veľmi veľa šťastných rokov!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tento príspevocek mi akosi usiel, takze Misenka, aj ked neskoro, ale predsa ti z celého srdca gratulujem a prajem vela stastných rokov s tvojou rodinou v Indii.:*

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára