Ako inak... stahujeme sa :)

Aj kedysi sa ludia stahovali za pracou a za prislubom niecoho lepsieho. A tak aj nas zasa caka stahovanie. Vsetky skrine uz zyvaju prazdnotou, na podlahe sa nakopili krabice a kufre, cely byt ovlada organizovany chaos a dnes odo mna chce kazdy tisic veci naraz.... Zajtra nas caka 4 hodinova cesta a nasledne vybalovanie. Tentokrat budeme byvat priamo v liahni na krevety, pri mori... uz sa tesim na ten klud a cerstvy vzduch.

Zatial som nove prostredie videla len v noci, takze okolie neviem celkom ako vyzera a byt bol v stadiu opravovania a malovania.


(prace v kuchyni)


Ako spravna slovenka by som na zajtrajsiu cestu mala vyprazit rezne a nakrajat chlieb :) ale miesto toho som len detom napiekla male rozteky, aby mali do coho zahryznut pocas cesty. Recept na ne najdete na tejto stranke. (ak by niekto mal zaujem, vlozim sem aj preklad receptu do slovenciny)


rozteky


Cestou sa zastavime na nejake dobre indicke jedlo.... nuz a zajtra uz budeme zaspavat v inych posteliach. Trosku mi je luto opustit nas byt, ale som zvedava na nove prostredie a aj sa zacinam tesim. Zmena robi zivot zaujimavejsi :)


deticky

Komentáre

  1. Prajem pevné nervy pri sťahovaní a potom príjemné bývanie Miška:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fúha, to je zaujímavá zmena, pravou nohou vpred ... :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miska, tie rozteky vyzeraju ako od mojej mamy!!! Ona ich robi k mliecnej fazulovej alebo sosovicovej polievke v piatky, ked sa nesmie maso a dava dovnutra aj kmin. Vydarili sa ti nadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zivot je zmena...Miska, ja som sa pri kazdom stahovani zbavila mnohych zbytocnych veci, odlahci to priestor aj zivot. Prajem vela stastia v novom byvani, a tesim na nejake foto stade :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára