utorok 15. novembra 2011

Novy domov...

Tentokrat stahovanie prebehlo rychlo a hladko. Z neporiadku a chaosu nam pripravili pekne byvanie, zostala som prekvapena ako rychlo vsetko opravili, vymalovali a este nam aj postel nachystali s cistim postelnym pradlom, takze stacilo si lahnut a spat. Prve rano ma zobudila vona z kuchyne, kde sa vari pre vsetkych chlapcov, co na farme pracuju (a momentalne aj pre nas). Tety kucharky varia dobre, co dokazuje aj to, ako si deti podali vecer veceru a rano ranajky. A inak su deti cely den vonku, behaju, jasia sa a su vysmiate a stastne... a mne viac netreba :)

A tu je zopar zaberov z noveho domova...


moje pracovisko :)

1



prve ranajky (varili tety)...

2



pohlad zo spalne... nikto a ticho...

3



kuchynka, kde varia tety pre chlapcov, co pracuju v liahni (nachadza sa v malej chatrcke mne hned pod oknami; prave sa varilo, takze troska dymu)... toto je "sporak"

4



5



tu sa umyva riad...

6



tety, ktore pracuju v kuchyni...

7



pohlad z domu... more! :)

8



tu sa uz silno pracuje...

9




toto si na juhu Indie davaju aj na rodinne domy a vsetky stavby... raz mi niekto vysvetloval, ze to ma mat taky ucinok ako ked na SLovensku mamicky davaju na kocare cervenu stuzku... teda odohnat vsetko zle...

10



dievcata sa hraju :)

11


12


13


So far so good :)

9 komentárov:

  1. Peknéé, tuším babám zima nechýba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru nechyba, v tom piesku sa dnes valal jak v snehu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miska, tak akoze klobuk dolu. Na mne by asi taka samota zanechala nasledky. Vyzera to uzasne, ale neviem, ci by som to dlhodobo zvladala s takym nadhladom ako ty, nevediac jazyk a nikoho nepoznajuc...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška, môžem sa opýtať? Nedávno som čítala, že v Indii veľmi chladničky nemajú (v domácnostiach), ako to je vo vašej domácnosti? Som len zvedavá, tak dúfam, že moja otázka nie je príliš vtieravá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na dedinach v chatrckach chladnicky nemaju a v slumoch asi tiez nie (nebola som este v ziadnom vo vnutri, tak neviem), ale normalne ludia co ziju v bytoch, domoch, chladnicky bezne maju. Aj ja mam chladnicku :) Co sa pise v novinach sa mozno trosku obcas "zvelici". Zeny tu uz aj pracky doma maju, zehlicky a ine spotrebice do domacnosti. Fakt zalezi o com pisali.....ak napisali "v beznej domacnosti", tak je to hlupost....ak by pisali o slumoch, najchudobnejsich ludoch a dedinach, tak je to pravda.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kedysi som videla slumy na reunione,pristahovalcov z madagaskaru..zili skromne, boli to "stavby" zo vsetkeho mozneho, z plechov a dosiek, jeden na druhom...ale satelity z nich trcali :)dakujem za priblizenie vasho zivota aj prostrednictvom tychto fotiek a mileho textu. deticky su utesene a okolie upokojujuce..a to more...good luck!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. paradne fotky,Miska..velmi ma bavia tieto postrehy z vasho zaujimaveho indickeho zivota:)

    OdpovedaťOdstrániť