pondelok 21. novembra 2011

Tvarohovy kolac s orechovou prikryvkou

Kedze mam teraz dobre domace mlieko a nosia mi ho kazdy den cerstve, nechala som vcera liter "sadnut" a rano ho ohriala. Dostala som vyborny tvaroh a rozhodla som sa upiect nejaky kolac. Nieco nove. Pre inspiraciu som zasla na Varechu a nasla som tam pekne vyzerajuci tvarohovy kolac.



tvarohovy kolac



K receptu je tam aj vyborny fotopostup, tak sem recept ani nebudem vkladat, pecte podla toho na Vareche. Tento kolac je to najuzasnejsie, co som v poslednej dobe jedla (teda, co sa kolacov tyka). Uplna parada!



tvarohovy kolac



A tu je link, kde najdete recept.

2 komentáre:

  1. paradny kolacik, zboznujem tvaroh a orechy, ale este nikdy ma nenapadlo ich skombinovat...pripisujem na zoznam na vyskusanie ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, zaujimave. Pozrela som na Vareche. Skvela kombinacia tvaroh, orechy a k tomu to hrozienko. Verim, ze taky mnaaaam.

    OdpovedaťOdstrániť