sobota, 31. decembra 2011

Rok 2011 je historiou...

A aky bol pre mna? Bol to super, skvely rok. Na jeho zaciatku som zalozila blog "Recepty z Indie 2."

.... podarilo sa mi vyrobit domace maslo....
.... bolo aj zopar nepodarkov ako napriklad bananove chipsy....
.... oslavili sme Salonkine 8. narodeninky....
.... podarilo sa mi krasne soufflé...
.... predstavila som vam v obrazkoch ako to vyzera v nasom okoli (teda v okoli Bapatla)....
... skusila som delenu stravu (a je to super vec, ale nie na cely zivot pre mna)....
.... predstavila som vam ulice Mumbai ako ich mozno z dokumentov nepoznate....
.... bola som po 4 rokoch zasa na Slovensku, stravila krasny 1 mesiac s rodinou a moj manzel bol prvykrat na Slovensku a prvykrat celkovo v zahranici (teda mimo Indie)...
.... stretla som osobne sympatickych a dobrych ludi (Sandru, Danku a Jarka Zideka)...
..... jedla som po prilis dlhej dobe makove pucky!....
.... oslavili sme Sanabkine 3. narodeninky....
.... boli sme v teeeelke :D ....
.... prestahovali sme sa....
.... bol nas zasa navstivit nas “stary muz”...
... napisala som svoju prvu amatersku recenziu na restauraciu....
.... stravili sme spolu dalsie pekne Vianoce.....
.... a pocas celeho roka som spoznavala niektorych z Vas, co chodite pravidelne citat.... aj ked len tak na fejsbuku, ale predsa.


rok 2011

3 komentáre:

  1. Miska, mas za sebou naozaj uspesny a na udalosti bohaty rok. Zelam ti , aby ten nadchadzajuci bol este uspenejsi. Dakujem ti za vsetky tie skvele prispevky, ktore tu uverejnujes. Dobre zdravie, vela lasky nielen tebe ale aj tvojej krasnej rodinke zo srdca zela Ada.
    PS: som rada, ze som ta mohla poznat aspon takto virtualne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Adrika, si mila :) Aj ja tebe aj tvojej rodine prajem vsetko dobre. Tiez som velmi rada, ze tento rok som vlastne objavila asi vacsinu foodblogov pisanych slovensky a cesky. Je to skupinka super ludi s rovnakou zalubou a tesim sa na dalsich pribudajucich nadsencov jedla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne zhrnutie,Miska:)nech aj tento dalsi rocik je minimalne tak vydareny ako predosly:)

    OdpovedaťOdstrániť