piatok, 10. februára 2012

Quesadilla s jarnou cibulkou

Quesadilla




Dnes som bola akosi bez fantazie, co detom urobim na olovrant. Spomenula som si ako raz v TV robili Quesadilla. Neviem, ci mam pravo tento recept nazvat prave povodnym menom, pretoze je to tak trocha na indicky sposob. Cesto som si urobila ako na Chapati. Do muky Atta som primiesala mlety koriander a mlete kasmirske chilli korenie, sol a vymiesila cesto s 1 lyzicou oleja a vlaznou vodou podla potreby. Nechala som cesto pol hodinky odlezat v miske zakrytej kuchynskou utierkou.

Cesto som rozdelila na parny pocet rovnako velkych casti, ktore som vymodelovala v dlaniach do gulocok. Nachystala som si syr (pouzila som Cheddar), ktory som nastruhala nahrubo a zelenu cast jarnych cibuliek som si nakrajala nadrobno.

Dala som zohriat panvicu. Gulocku cesta som splostila v dlaniach, obalila v muke a vyvalkala na placku. Tu som opiekla z oboch stran na suchej panvici a odlozila bokom. To iste som urobila s druhou gulockou, ale ked bola z druhej strany este nie celkom do hneda, polozila som na nu nasekanu jarnu cibulku, nastruhany syr a to som prikryla prvou plackou. Nechala som syr vo vnutri chvilocku rozpustit a odlozila naplnene placky bokom. Rovnako som postupovala so zbytkom cesta.

Ak chcete, mozete si vrch potriet roztopenym maslom (ja som uz nepotierala). Placku rozkrojime na stvrtinky a mozeme podavat.



Quesadilla

8 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška, vyzerá to perfektne. Hneď by som si dala...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj Miska, akurat vcera som ich robila, ale az teraz som nasla, ze aj ty ich tu mas, ked som hladala recept na cesto :-) vyskusam teda na buduce tvoj, Quesadillu mavame celkom casto, je to super dobra chutovka, u nas najcastejsie na ranajky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska, to je dobra nahrada na tortilla. Rada by som ti dala skutocny recept na tortilla od mojej mexican friend. Najlepsie tortilla vyjdu ak pouzijes mast ale v dnesnej dobe to mozes zamenit s olejom. Tento recept je velmi dobry trust me, tu v US jeme vela mexickych jedal.

    TORTLLAS
    4 pohare (250ml)hladka muka
    2 lyzicky prasok do peciva
    1 lyzicka sol
    1/3 pohar mast (2 lyzice priblizne)
    2 pohare warm voda
    Zmixuj vsetko dokopy. Nechaj odddychnut na 15 - 30 minutes.

    Samozrejme vies, ze niekedy musime pridat viacej muky alebo vody.
    Skus a daj vediet!
    Kamila

    OdpovedaťOdstrániť
  6. OK I misspelled TORTILLAS, a tak isto pridaj vodu postupne,na zaciatku iba 1 1/2 cup water.
    Tie 4 pohare s mukou maju byt trosku kopcovite podla mojej znamej.
    Kamila

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vdaka za recept. Raz som uz tortily robila podla nejakeho receptu z netu a moc sa mi nedarili. Mast nemam, ja som pouzila ghee. Recept si ukladam :)

    OdpovedaťOdstrániť