štvrtok, 8. marca 2012

Nakladana kysla kapusta

Na nakladanu kapustu som sa odhodlavala velmi dlho. Ani neviem, preco som to neskusila uz skor... coho som sa bala? Ked bol na Varechu pridany recept na nakladanu kapustu, vyzeral tak jednoducho, ze som sa rozhodla skusit to. Okrem toho bolo pod nim tolko chvaly, ze sa nedalo odolat.

Na prvy pokus som sa rozhodla urobit si jeden maly pohar. Odlozila som si pohare od medu, ktore maju srobovaci uzaver a su sklene. Poriadne som pohare vyumyvala a utrela. Kapustu som pokrajala, dala do misky a osolila, pridala rimsku rascu a gulate cierne korenie (pre mnozstva kolko coho si pozrite vyssie uvedeny preklikavaci link na recept). Nechala som ju tam odlezat 4 hodiny. Parkrat som ju rukou postlacala, aby pustila stavu. Vela jej z nej neslo, tak som sa bala, ze budem musite dorabat nejaky nalev, ktory vobec netusim ako by som robila...

Po 4 hodinach som ju dala do pohara a poriadne ju stlacala ku dnu. Tradaaaa, pustila si stavu tym stlacanim :D Odlahlo mi. Stavy bolo dost na pokrytie kapusty az po vrch. Pohar som poriadne uzavrela a nechala ho v kuchyni, kde mam dost teplo.... pokracovalo to takto....


Nakladana kysla kapusta



A dnes som po 3 tyzdnoch pohar otvorila... ja mam kyslu kapustu!! :D Tesim sa a idem vymyslat, co z nej uvarim.


Nakladana kysla kapusta



Nakladana kysla kapusta



Nakladana kysla kapusta

2 komentáre: