štvrtok, 1. marca 2012

Sampinonova natierka

Mojou inspiraciou bola natierka od zirafninky, ktora ma uzasnu zbierku vegetarianskych a veganskych receptov.



sampinonova natierka




CO POTREBUJETE:

200g sampinonov
1 zelena paprika
olivovy olej
2 stredne velke cervene cibule; nakrajane nadrobno
3 vacsie struciky cesnaku; nakrajane nadrobno
½ lyzicky tmaveho rimskeho kminu
1/3 lyzicky cernuchy (kalonji)
Sol
1/4 lyzicky mleteho cierneho korenia
½ lyzicky mletej sladkej papriky
Troska vody na podliatie
Koriandrova vnat cerstva



sampinonova natierka




AKO POSTUPOVAT:

V hlbsej panvici zohrejeme olivovy olej. Pridame rimsky kmin a cernuchu, ohen zmiernime a rozvinut vonu korenia.




Pridame nakrajanu cibulu a cesnak a restujeme do makka. Obcas premiesame.




Pridame nakrajane sampinony (pouzila som len hlavicky), papriku, osolime, pridame sladku mletu papriku a mlete cierne korenie. Premiesame a malicko podlejeme vodou. Dusime zakryte 10-15 minut do makka.




Vsetka tekutina sa musi vydusit. Ked su sampinony a paprika makke, panvicu odstavime z ohna a vmiesame nakrajanu koriandrovy vnat. Zmes nechame vychladnut.




Vychladnutu nakoniec rozmixujeme a mozeme natierat na hrianky alebo pecivo. Chlieb som piekla z muky, soli, drozdia a vody, takze je to komplet veganske jedlo a vhodne tiez do delenej stravy pre rastlinny den.



sampinonova natierka

9 komentárov:

  1. Dakujem veeeelmiiiiii za recept, namky, vyskusam :-D Vyšla ti jedna miska?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano Loli, to co je v miske a na chlebiku je vsetko co mi vyslo z 200g sampinonov.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta musi byt vyborna,Miska!!!dufam,ze raz vyskusam:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašná mňamka, vďaka za nápad! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to bola rychlovka! Parada, som velmi rada :)

      Odstrániť
  5. Ďalší super šampiňónový recept. Tak ma napadlo, že keď ten koriander je v pomazánke rozmixovaný, či mi takto nezachutí. Každopádne vyskúšam ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miska super recept, vdaka za inspiraciu

    OdpovedaťOdstrániť