sobota, 5. mája 2012

Mojich 10 indickych rokov . . .

Zajtra 7. Maja 2012 to bude 10 rokov, co som prvykrat polozila nohu na indicku podu. 10 rokov od vtedy ako som v nervoznom ocakavani pocas letu rozmyslala, aky bude Sunil nazivo. 10 rokov.... ubehlo to velmi rychlo. Pocas tychto rokov sme zili na niekolkych miestach v Indii, mala som moznost vidiet zivot obycajnych ludi, nie len tych vo velkomestach a aj ked ma vela veci vedelo vytocit, beriem to ako skusenost, ktora nie je nikdy na zahodenie a hlavne mi to otvorilo oci... Treba vidiet a zazit vsetko.

Pocas tychto rokov sme dorastli do kompletnej 5-clennej rodiny. Moje 4 spriaznene dusicky.
Toto su nase dva najmilsie uzlicky stastia...





V maji 2003 sa nam narodila nasa krasna, mudra Salonka, na ktoru som vcera velmi dlho pozerala, ked zaspala. O par dni ma 9 rokov, uz je to slecna. Narastla nam rychlo a do krasy....





A potom je tu nase nezbedne slniecko Sanabka. Ta bude vymyslat blbosti asi az do svojich 20. narodenin! Ale kym robi neplechu aspon viem, ze je zdrava a spokojna. Tie jej krasne iskricky v ockach vedia pozdvihnut naladu aj pocas dni, ked sa cloveku nechce prave tancovat.






A nase tretie “babatko” je nas psik, ktory k nam pribudol tento rok. Teraz ma 3 mesiace a my sa tesime na nasledujuce roky, ktore s name stravi. Milujem tie jeho ocka, ked mu nieco rozpravam a on na mna pozorne pozera, nakloni hlavicku nabok a potom sa vrhne na prvu hracku, ktoru ma po tlapke.






Celych 10 rokov som vsak prezila hlavne so Sunilom, ktory stal pri mne ci bolo dobre alebo horsie. Bolo to dobrych 10 rokov..... a ja od zajtra zacinam svoju druhu desatrocnicu v Indii....





Ale ani po 50. rokoch nikdy nezabudnem na to, odkial som..... toto bude vzdy moj pravy domov.

16 komentárov:

  1. Miška prajem ďalšiu desaťročnicu prežitú v láske a šťastí a nech sa vám rodinka naďalej pekne rozrastá :) vždy si o vás rada prečítam, pozdravujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miška...zdravím Indiu a šťastnú rodinu...Prajem vám všetkým ešte veľa spoločných okamžikov, aby ste so Sunilom vychovali svoje slečny a aby si sa dožila aj vnúčatiek, ktorým budeš vyvárať a s láskou vypekať :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...želám ti veľa, veľa, veľa ďalších rokov na ktoré budeš s radosťou spomínať a ktoré prežiješ so svojou rodinkou. Nech sú ešte krajšie ako tie doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miska, prajem ti vsetko len to naj naj naj do dalsich x-desiatok rokov!!!! krasny prispevok, s laskou napisany ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska, velmi dojímavé bolo toto cítanie a ja ti zo srdca prajem takiso vela a vela stastných rokov v Indii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miška, želám Ti z najlepšieho len to najlepšie. Si veľmi odvážna, krásna žienka a ja Ťa obdivujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miška, krásne si to všetko opísala, čítala som to so zatajeným dychom a aj fotky hovoria za všetko, ste nádherná rodinka a ja Vám všetkým prajem veľa šťastia, zdravia, lásky a ešte veľa nádherných rokov, prežitých v kruhu svojej nádhernej rodinky! :-)) A velmi sa mi na tvojom blogu páči ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaaaj, Miska, naozaj kraasne si to napisala. Velky obdiv mas odo mna. Tak daleko od domova...sikulka a nielen vo vareni:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miška prajem všetko dobré celej rodinke na ďalších veľa rokov :-). Rodinka krásna a aj hafan...ale ako vyrástol !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miška,musela to by a stále je veľká láska, keď ste úspešne prekonali 10.ročné výročie, predpokladám,že ste to nemali ľahké-cez jazykové,spoločenské,kúltúrne a neviem ešte aké ...bariéry.Rada k Vám chodím, je u vás pohoda, pokoj a radosť a to Vám prajem z celého srdca do ďalších, dlhých rokov.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miška, krásny príspevok :-), želám veľa ďalších šťastných rokov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Miška, skoro si ma rozplakala, nadherne napísané, vidno, že svoju rodinu nadovšetko miluješ...prajem vám ešte veľa krásnych spoločných rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miska,kraasne napisane!!!az sa mi nahrnuli slzicky do oci :) vela dalsich krasnych rockov v kruhu rodinky prajem !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miska mas moj velky obdiv a k nemu pripajam moje zelanie: nech si stale stastna a spokojna v kruhu tvojej nadhernej rodiny. Posielam do dalekej Indie slovenske pozdravy z Anglicka tebe aj tvojej krasnej rodinke:-)

    OdpovedaťOdstrániť