Prislo mi mailom...

Vcera som si nasla v schranke e-mail. Samozrejme, kazdy den si najdem e-mail, ale ten vcerajsi bol iny.

Obcas mi citatelia napisu, ze sa im pacil niektory recept, ktory si uvarili a chutilo im alebo ze sa im pacia cele stranky, co ma vzdy velmi potesi. Tymto sa vam vsetkym, co ste si nasli chvilku casu a poslali tie pekne maily, chcem velmi podakovat. Kazdy jeden je pre mna dolezity a bol povzbudenim do dalsieho blogovania.

Vcera mi vsak prisla posta od Sasky.... a viac pisat nebudem, precitajte si jej mail...





Chcem sa tymto Saske este raz podakovat.

Som velmi rada, ze blogy nie su len popisanymi strankami na sieti, na ktore narazite a viac sa k nim nevratite. Som rada, ze niektorym z vas "pomahaju", nech uz je to akokolvek, aj ak len ako "citaci relax". Som rada, ze plnia svoju ulohu a to je velka odmena pre mna, pretoze mam po precitani vasich mailov dobry pocit a ten sa kupit neda :) Dakujem za vsetku podporu, ktoru od vas mam.

Komentáre

  1. krasna, srdiecko potesujuca zalezitost :-) My mame tiez rozne intolerancie, preto je tazke varit pre vsetkych, ja milujem indicku a vobec, exoticku kuchynu, deti to nemozu, a ja sama sice trpim atopickym ekzemom, cim chcem potesit tvoju citatelku, ze mozno v malych davkach a zvykat telo obcas pomaha.. aj ked, kazdy reaguje inak. Drzim ti palce, rada si precitam kazdy tvoj novy recept a je pre nas prinosom :-) Je fajn, mat niekoho na inom brehu... teda,v inej casti zemegule a mat naservirovane odskusane chutne receptiky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miska,krasne napisane!!!a takyto obdivny a dakovny mailik si pravom zasluzis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne!!! :-)))...a úplne súhlasím, čo napísali dievčatá v komentároch!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne pohladenie na duši :-))) Miška, presne ako píšeš: taký pocit sa kúpiť nedá...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára