Salonka ma 9 rokov :)

14. maja 2012 ma nasa Salonka 9 rokov. Veru, veru, uz to zacina byt slecna. Uz jej nemozem odpovedat "tomu este nerozumies"... postrasit ju, ze ked nespapa obed, spapa jej ho kuriatko na dne tanierika a ked ju pocuvam, co vsetko vycitala z encyklopedie, az sa hanbim, ze ani ja take neviem.... :) Vyrastlo z nej sikovne, mudre dievcatko.

K narodeninam som jej tento rok dala knizky. Moje oblubene prve tri diely romanu Anna zo Zeleneho domu. Sice som jej ich dala o par dni skor, pretoze uz nemala co citat, ale predsa.... je vo veku, kedy bude snivat, ze je Anna, ako som to kedysi robila aj ja :) A ako ste to kedysi robili aj vy... nemylim sa, vsak? Ale netreba len nad knizkami sediet a tak nas caka este vyber druheho darceka, noveho bicykla. Len rozmyslam, ze by mala mat taky s kosickom, kde si natrha kvetinky, lebo mi kazdy den nieco domov prinesie. A najlepsie ruzovy.

Nuz a k oslave narodenin (aj ked u nas to byva taka mala rodinna, teplakova oslava) patri aj torta. Nie som ziadna cukrarka, ale dala som si zalezat v ramci svojich schopnosti :) Piekla som Kakaovy olejovy korpus, ktory som natrela Kakaovou plnkou a poliala cokoladovou polevou Ganache (a uz inu pouzivat ani nebudem!). Ozdobila som ju Salonkinym oblubenym Ferrero Rocher a cokoladovymi dukatikmi pre stastie...






Vsetko najlepsie Bobcek :)







Dnes je 14.5.2012 a rano nam ktosi klopkal na dvere. Za nimi stal nas "stary muz" s vnukom Pundu, ktory sa kedysi chodieval hravat so Salonkou :) Spomenuli si, ze ma dnes narodeninky a prisli jej zagratulovat osobne.



Komentáre

  1. Miško dortík se Ti povedl a Salonce přeji k narozeninám vše nej, hlavně hodně zdravíčka a dárečků. E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vsetko najlepsie Salonke k narodeninam.Miska, vidno, ze si do pripravy torticky vlozila kopec lasky, je uzasna.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vsetko najlepsie Salonke k narodeninam.Miska, vidno, ze si do pripravy torticky vlozila kopec lasky, je uzasna.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miska,nadherna torticka a Salonke vsetko len to najlepsie prajem..je z nej naozaj kraaasna slecna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Salonke želám všetko najlepšie k narodeninám (aj ja som májová:), dostala krásnu tortu! pekný deň prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vsetko najlepsie Salonke, dostala krásnu torticku, z ktorej sála laska jej maminy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prajem všetko najlepšie, nech je zdravá, šťastná a stále veselá :-). Tortička krásna.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára