utorok, 14. augusta 2012

Mojich 5 minut slavy II.

Dnes som sa velmi potesila e-mailu od mojej maminy. Poslala mi scan clanku, ktoreho som sa nemohla uz dockat a bola som velmi zvedava ako sa bude pacit rodicom. Pacil sa :)


Velke podakovanie za clanok patri autorke Henriete Peskovicovej, ktora ho pekne spracovala a dala mu konecnu podobu. Vdaka Heni :)

Scan nebol prilis dobry, preto som ho troska pozliepala. Ak by ste mali zaujem o kompletne citanie, najdete ho v casopise Milliard Sun, Leto/2012 (www.milliardcity.com) V clanku sa pise aj o Katke - foodblogerke, ktora zila vo Vietname a nedavno sa prestahovala do Kambodze. Je to velmi mile dievca a jej blog najdete na tomto linku.









9 komentárov:

  1. Miska, gratulujem, aj Katke :-) Hena to krasne a putovo napisala, pri citani riadkov sa mi vybavovali tvoje postupne pridavane prispevky, recepty, pokusy, poznatky a zazitky spojene vdaka Heninym slovam do jedneho filmu. Veru, robis nam chute svojim jedlom a vzdy mi chuti, ked si ho obcas spravim, hlavne, ked nie su deti doma, lebo tie sa este privykaju na pre nich nezvycajne chute .-) Drzim ti palce a tesim sa na dalsie putave prispevky, T

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej Miska, dakujem za spomenutie. Clanok je skvely, musim si ho aj ja hodit na blog, len ma to stahovanie nejak premohlo... kazdopadne, slavu si za svoje skvele prispevky zasluzis a najma preto, ze slovakom priblizujes taku uzasnu kuchynu, ako je ta indicka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška, gratulujem, prekrásny článok :-))) Nech sa darí naďalej...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. paráda, Miška, mohla som byť medzi vami babami, keby ze zijem v Turecku :D
    a ty nemas 5 minút slávy...ty si stálica predsa ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem kocky!! :) Eli, tak balit kufre a hybaj do Turecka! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miska,moc moc gratulujem...krasne putave citanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miška gratulujem a rozhodne to nieje 5 minút:)

    OdpovedaťOdstrániť