streda, 17. októbra 2012

Bon APETIT!

19. oktobra 2012 bude v predaji nove, vonave cislo ceskeho casopisu Apetit. Preco to sem pisem? Pretoze niekolko stranok je venovanych prave indickej kuchyni. A ja som mala cest prispiet svojou troskou :) Okrem indickej kuchyne tam istotne najdete vela inych inspiracii a receptov, vela krasnych fotografii.

Dakujem Sarke Hamanovej, ze ma oslovila a dovolila mi tak byt sucastou ich pekneho casopisu.  




Obalka "listopadoveho" cisla.

Zdroj foto: Apetit
Webova stranka: Apetit



Pre tych, co si nemali ako kupit casopis a chceli by si clanok precitat.


11 komentárov:

  1. jeej parada Miska! :) uz cekujem schranku kazdym dnom :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau,Miskaa..gratulujeeeem a kvoli tebe kuupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz ho mam doma, dnes som si ho nasiel v schranke. Gratulujem Miska. Mam radost, ze si sucastou CZ,SK sceny aj takto nadialku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Článek jsem taky četla. Je moc hezky psaný. Sice nejsem pravidelná čtenářka Tvého blogu, ale čas od času sem nakouknu. Jsou tady exotická jídla a já se ráda pokochám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska gratulujem! Ked budes moc, daj clanocek...vies pre nas, co nemozeme kupit casopis....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wau! wau! wau! uz sa neviem dockat, ked mi pristane v schranke,hned ta nalistujem! gratulace! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj,jéj, Miška gratulujem, teším sa!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji, krásné ocenění za Tvou práci, a už běžím pro časopis...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miška, teším sa spoločne s tebou a ešte raz gratulujem! :-D

    OdpovedaťOdstrániť