utorok, 18. decembra 2012

Predvianočný čas . . .

Pomaličky sa nám blížia Vianoce. Do poslednej chvíle som si hovorila, že piecť nebudem, ale nakoniec som podľahla tomu, že všade sa vypeká a všade to rozvoniava škoricou, klinčekmi a čokoládou. A tak som sa dala na trošku pečenia i ja. Mala som šikovné pomocníčky, tak nám práca šla od ruky. Tento rok som po veľa rokoch ani stromček nezdobila. Mám už veľké šikulky, ktoré ma zahnali a ozdobili si ho samé, vraj netreba, aby ho Ježiško nosil, spravia si ako sa im páči :)




Čaká nás posledná adventná nedeľa, keď zapálime poslednú sviečku, pustíme si koledy a rozprávky a budeme sa tešiť na Štedrý deň. 






Prajem vám všetkým krásne sviatky, strávené v kruhu vašich najbližších a najmilších. 





Nás predvianočný čas v obrázkoch.....























A ešte pesnička v podaní našej Sanabhi, "skoro vianočná" :D

2 komentáre:

  1. :) šikovné holčiny. po mamine ako inak ;) Miska, majte krasne Vianoce, plne pohody a radosti. cmuk. El.

    OdpovedaťOdstrániť