pondelok, 30. septembra 2013

Fazula s kukuricou


22fazulove chilli 011


CO POTREBUJETE:

300ml uvarenej fazule (pouzila som Rajma)
150ml kukurice (bud okrajat cerstvy kukuricny klas alebo pouzijeme mrazenu kukuricu)
1 lyzica ghi
1/2 lyzicky rimskej rasce
2 stredne velke cervene cibule
6 strucikov cesnaku
2 stredne velke paradajky
sol
1 plocha luzicka mleteho chilli korenia
hrst cerstvej koriandrovej vnate


22fazulove chilli 009



AKO POSTUPOVAT:

Bud pouzijeme fazulu z konzervy alebo suchu fazulu. Ja som pouzila suchu. Na noc som ju namocila. Rano fazulu scedime a vodu vymenime. Uvarime ju do makka.

 V hrnci zohrejeme ghi. Pridame rimsku rascu a nechame ju prasknut - rozvonat.

22fazulove chilli 002


Potom pridame nadrobno nakrajanu cibulu a cesnak. Restujeme do makka.

22fazulove chilli 003


Potom pridame nadrobno nakrajane paradajky. Hrniec prikryjeme a paradajky dusime do makka.

22fazulove chilli 004


Dalej pridame uvarenu, scedenu fazulu, kukuricu...

22fazulove chilli 005


.... sol, mlete chilli korenie a 5 minut podusime pod pokrievkou.

22fazulove chilli 006


Primiesame nasekanu koriandrovu vnat a odstavime z ohna.

22fazulove chilli 007


Podavala som s plackami Capati.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára