utorok, 17. decembra 2013

Medovnicky

Dnes som sa pokusala o svoje prve medovnicky. Nie prve tuto sezonu, ale prve celkovo. Uz minuly rok som si ich naplanovala a nedostala sa k nim, preto korenie nakoniec skoncilo v liatom perniku. Trocha sa mi pri peceni dnes praskali, ale chutovo su vyborne a makkucke. Tymto dakujem za recept Ade, ktora mi ho napisala na blog pod recept na medovnickove korenie. Ak chcete, vyskusajte.



Medovnicky



CO POTREBUJETE:

600g muky (Maida)
200g cukru praskoveho
6 lyzic medu (Dabur)
1 lyzicka jedlej sody
2 lyzicky korenia
100g masla
3 vajicka



AKO POSTUPOVAT:


Zamiesila som spolu najprv mokre suroviny s cukrom a potom som pridala muku so sodou. Vymiesila cesto, dobre zabalila a ulozila na 24 hod. do chladnicky. Piekla som na 180st. asi 12 minut. Pred pecenim potriet vajickom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára