streda 19. februára 2014

Krevetove hase

Moj muz rozmnozuje krevety. Chova krevety. A on mi prinesie dva balicky mrazenych! Vraj ochutname aky je rozdiel v tych mrazenych a cerstvych. Nuz na to hadam stacil aj jeden balicek. Prvy balicek som pouzila na kokosove kari. Krevety boli uz v balicku predvarene a osolene. Tym padom som netusila aku dlhu dobu potrebuju na dotrapenie v hrnci. Tym, ze boli osolene, som kari presolila a vysledok bol naozaj otrasny. Dlho som si hlavu lamala, co urobim s druhym balickom. Najprv ma napadlo urobit kofty, potom jednoducho len placky ako fasirky a nakoniec som si povedala, ze nebudem do toho vkladat ziadnu extra namahu, aj tak to dopadne zle. Ale na moje neocakavane prekvapenie to dopadlo uplne inak! Rozmyslala som ako tento recept nazvem a jedine co ma napadlo bolo hase.



22IMG_7873


CO POTREBUJETE:

250g mrazenych kreviet
olej
2 cervene susene chilli papricky
2 velke cervene cibule
4 struciky cesnaku
1/3 lyzicky mletej kurkumy
1/3 lyzicke mleteho chilli korenia
sol
cerstva koriandrova vnat 



22IMG_7871



AKO POSTUPOVAT:

Krevety dame do mixera a pomelieme na kasu. Nevadi, ak zostanu aj nejake vacsie kusky.

22IMG_7857


V panvici zohrejeme olej a pridame susene chilli papricky. Nechame trosicka zmenit farbu (pozor, aby neprihoreli).

22IMG_7859


Pridame nadrobno nakrajanu cibulu a cesnak, restujeme domakka.

22IMG_7860


Potom pridame kurkumu a mlete chilli korenie, premiesame.

22IMG_7861


Pridame pomlete krevety, troska osolime (moje mrazene krevety uz boli solene, takze som nesolila vela). Asi minutu prehrejeme na silnom ohni, premiesame. Nebolo treba ich dlhsie tepelne spracovavat, lebo boli predvarene.

22IMG_7862


Nakoniec pridame nasekanu koriandrovu vnat, prmiesame a pod pokrievkou nechame aspon 10 minut odpocinut.

22IMG_7863


Mozeme podavat s plackami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára