pondelok 12. septembra 2016

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi



ČO POTREBUJETE:

1 hrnček cícerovej múky (besan)
2 lyžice ryžovej múky 
soľ podľa chuti
1/2 lyžičky mletej kurkumy
1/4 lyžičky garam masala
1/4 lyžičky prášku do pečiva 

1 hrnček nasekanej koriandrovej vňate 
väčšia hrsť nasekaných arašídov
(vopred opečených na suchej panvici)
1 lyžica sezamu

1-2 zelené chilli papričky 
1x1cm očistený zázvor
2 strúčiky cesnaku

1 hrnček vody

arašídový olej


Kothimbir Vadi



AKO POSTUPOVAŤ:

Najprv si na suchej panvici opečieme arašídy. (Ja som opiekla viac naraz, lebo som potrebovala za hrnček na chutney, tak aby vás to množstvo nepomýlilo.)

Kothimbir Vadi


V  miske postupne ako sú vypísané všetky suroviny (cesnak a zázvor nastrúhané a chilli paprička nasekaná nadrobno). 

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi


Pripravíme si hrniec na parenie. Do spodného hrnca dáme variť vodu. Vrchnú časť hrnca som vystlala alobalom, pretože dno má dierky. Potom som doňho vyliala pripravené cesto. Keď sa voda v dolnom hrnci začala variť, na vrch som dala hrniec s cestom a uzavrela ho na tesno (do dierky na pokrievke som zastokla klinček, aby som zabránila pare unikať, to je vychytávka, ak máte takéto pokrievky). Oheň som troška zmiernila a cesto som parila 20-25 minút. Nakoniec urobíme test špajlou a sparené cesto dáme poriadne vychládnuť.

Kothimbir Vadi


Vychládnuté cesto nakrájame na "štvorce" a opražíme na troške oleja.

Kothimbir Vadi

Kothimbir Vadi


Podávame s chutney alebo iným obľúbeným dipom.


Kothimbir Vadi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára