sobota 4. júna 2011

Paradajkový šalát / Tomato salad





ČO POTREBUJETE:

asi 4 veľké paradajky
soľ
1/2 lyžice olivového oleja
čerstvo zomleté čierne korenie
1/2 lyžice šťavy z limetky (alebo z citróna)
štipka cukru (nemusí byť)





AKO POSTUPOVAŤ:

Z paradajky odkrojíme preč konček, odkiaľ vyrastala stonka. Potom ju nakrájame na kocky a vložíme do misky.

Nakrájané paradajky osolíme, pridáme čierne korenie, štipku cukru, zakvapkáme olivovým olejom a šťavou z limetky a dobre premiešame.

Uložíme na 30 minút do chladničky a môžeme podávať.

6 komentárov:

  1. Miska, aj ja takto robím, vrelo odporúcam, je skvelý :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa ho nevedela dojest u svagrinej v Mumbai...ona este obcas nasekala aj koriandrovu vnat do neho alebo natrhala ladovy salat a pridala biely jogurt. Tak to bolo tiez vyborne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paradajky su moje najoblubenejsie, budem musiet niekedy vyskusat s tym jogurtom, koriandrom a salatikom... Koriander mi najskor veeelmi nechutil, ale teraz som jeho velkym fanusikom ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola som na tom ako ty...koriandrova vnat mi doslova smrdela, ale teraz ju davam skoro vsade. Mnam. Skus s tym jogurtom, salat je taky jemnejsi a vyborny hlavne v lete.

    OdpovedaťOdstrániť