Preskočiť na hlavný obsah

Doma je doma . . .

. . . uz onedlho :)


Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko

100_2047

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko

100_2076
 
Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko

Myjava, Slovensko
 
Myjava, Slovensko



Komentáre

  1. Miška ja ked som byvala na sicilii, tak som sa tiez nevedela dockat az pridem domov, ale to som tam pobudla len rok a mezditym som aj bola raz doma. Taku dlhu dobu ako ty by som neviem ako vydrzala. Drzim palce, aby vsetko dopadlo dobre a podla tvojich predstav! Viem si predstavit tvoju nesmiernu radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzi si to doma!!! Presne viem ake to je,ked sa clovek tesi domov ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. .. ale bud rada, ze tam ides iba na dovolenku!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára