piatok 24. januára 2014

Mrkvový šalát podľa Jamieho / Carrot salad by Jamie

Jamie sa mi istého času nepáčil. Mala som z neho pocit, že je... neviem nájsť správny slovenský výraz... "messy guy". No potom som videla jeho "food revolution" a ako bol v škole, kde sa snažil zmeniť stravovacie návyky a môj názor sa kompletne zmenil. Čím viac som sledovala jeho programy, tým viac sa mi páčil. Nedávno som si kúpila prvú kuchársku knihu od neho "Jamie's 30 minute meals" a môžem len odporúčať a chváliť. 


22IMG_7374


22IMG_7371


Dnes som skúsila prvý recept z nej. Síce taký jednoduchý a rýchly, ale niekde treba začať. Takže tu je šalát podľa Jamieho.



22IMG_7355



ČO POTREBUJETE:

2-3 mrkvy
1 malá červená chilli paprička
čerstvá koriandrová vňať
1/4 lyžičky strúhaného čerstvého zázvoru
šťava z polovice citróna
trocha nastrúhanej citrónovej kôry
niekoľko mandľových lupienkov


22IMG_7354



AKO POSTUPOVAŤ:

(Ak nemáte mandľové lupienky, oblanšírujte mandle, ošúpte a nakrájajte. Pred pridaním do šalátu ich môžete zľahka opiecť na suchej panvici.)

Mrkvu očistíme a nastrúhame, pridáme strúhaný zázvor, nadrobno nakrájanú chilli papričku, nasekanú koriandrovú vňať, šťavu z citróna, nastrúhanú kôru z citróna a všetko dobre premiešame. Posypeme mandľovými lupienkami a servírujeme do misiek.


Mám ďalšiu dobrú inšpiráciu do školského obedára! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára