štvrtok, 22. júla 2010

Pribinacik

Ako kazde dieta aj moje lubi Pribinacika. No ale v Indii... :o/ Ked bola malinka, na Slovensku si nan na chvilku zvykla a potom obcas pytala "pudincek" aj tu. Nemala som :( Po tom, ako som nasla vyborny recept na tvaroh, rozhodla som sa Pribinacika vyrobit doma, podla receptu, ktory putuje po vsetkych kucharskych strankach. Dnes rano bol na ranajky domaci Pribinacik.....a rozziarena, usmiata tvaricka mojich drobcekov.



pribinacik



CO POTREBUJETE:

250g tvarohu (vyrobila som tvaroh z 2 litrov domaceho plnotucneho mlieka)
200ml sladkej slahackovej smotany
cukor podla chuti
1 rovna lyzica kakaa



POSTUP:

Najprv vymiesame tvaroh a smotanu. Pridame cukor a kakao a vymiesame do hladka. Dame vychladit.


A potom uz len spokojne sledujeme ako chuti.



7 komentárov:

  1. vidno ze chuti - je zlate to tvoje baby

    mna by velmi zaujimalo ako si vyrobila vlastny tvaroh

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, pozri sa na tento link http://ssalonis.blogspot.com/2010/07/tvaroh-od-honestky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem pekne idem to skusit-dufam ze to s tunajsim mliekom bude fungovat

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak jednoduché! To určitě vyzkouším, protože si na tu dobrotu také pamatuji :D Postupem času mi ale ten kupovaný připadal jakýsi lepivý nebo tučný nebo... prostě to už nebylo ono.
    Ta poslední fotka Tvojí holčičky prostě nemá chybu! To je nejlepší důkaz, že recept je skvělý :D
    P.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem :) Musim povedat, ze decka tento domaci Pribinacik hrozne lubia a hlavne viem, co vsetko v nom je.

    OdpovedaťOdstrániť