štvrtok, 26. júna 2014

Kesu - paradajkova natierka / Cashew - tomato bread spread


11IMG_4071



CO POTREBUJETE (na ranajky pre dvoch):

50g nesolenych kesu orechov / 50g unsalted cashew nuts
1 vacsia paradajka / 1 big tomato
niekolko kvapiek z citrona / few drops of lemon juice
sol / salt
stipka mleteho cierneho korenia / pinch of ground black pepper
stipka tandoori masala / pinch of tandoori masala
niekolko listkov bazalky (pouzila som thajsku) / few basil leaves (I used thai basil)



11IMG_4066



AKO POSTUPOVAT:

Kesu orechy opecieme nasucho na panvici dohnedkava. Nechame vychladnut a rozmixujeme s paradajkou na pastu. / Dry roast cashew nuts. Let them cool down and blend them with tomato to make smooth paste.

1


Pastu (zaklad natierky) dame do misky. Pridame sol, mlete cierne korenie, tandoori masala a citronovu stavu. Premiesame. / Move spread into the bowl.  Add salt, black pepper, tandoori masala and lemon juice. Mix well.

2


Nakoniec pridame nasekane listky bazalky a natierku dobre premiesame. Ulozime na pol hodiny do chladnicky a potom podavame s chlebom alebo pecivom. / Finally add chopped basil leaves and again mix well. Place the spread in refrigerator for 30 minutes and serve with bread.

11IMG_4059




4 komentáre:

  1. Mnam tak toto sa mi velmi paci. Presne moje chute. Akurat mam uz dlhsiu dobu problem zohnet thajsku bazalku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak daj aku mas. Kludne si uprav. Ja som tiez vlastne upravila iny recept. Uplne dole si mozes na povodny prekliknut.

      Odstrániť